Questo forum utilizza dei Cookie per tenere traccia di alcune informazioni. Quali notifica visiva di una nuova risposta in un vostro topic, Notifica visiva di un nuovo argomento, e Mantenimento dello stato Online del Registrato. Collegandosi al forum o Registrandosi, si accettano queste condizioni.

Tutti gli orari sono UTC+01:00




Apri un nuovo argomento  Rispondi all’argomento  [ 258 messaggi ]  Vai alla pagina Precedente 15 6 7 8 9 Prossimo
Autore Messaggio
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mer set 16, 2015 2:09 pm 
Non connesso
ADMIN
Avatar utente

Iscritto il: gio mar 30, 2006 6:17 pm
Messaggi: 15974
Località: 1640 Riverside Drive, Hill Valley
Zebrone ha scritto:
La verità è che qui dentro stiamo tanto a farci delle pugnette ma se costruissimo un mezzo secondo i nostri parametri sarebbe il più grande Flop della storia dell'auto. :ridi


Vero :mrgreen: ma solo perchè il resto del mondo non capisce un cazzo di automobili.

E la famiglia reale inglese aveva per me, fino a questo momento, un solo scopo: la salvaguardia dell'eleganza.

Poi hanno deciso di guidare sta Rhodius con interni in pelle. :palm: E con loro altri 4000 decerebrati con lo stesso senso estetico e livello culturale di uno zarro di periferia che mette una mensola ikea dipinta con la bomboletta sullo spoiler della Punto 55 coi copricerchi dell'Iper.

_________________
Vw T-Roc 1.0 Immagine
Guidavo Alfa 147 JTDm e Mazda MX-5 NC 1.8


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mer set 16, 2015 6:26 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: gio feb 13, 2014 11:58 am
Messaggi: 4440
Località: Salzburger Land
Zebrone ha scritto:


ma se costruissimo un mezzo secondo i nostri parametri :ridi


FACCIAMOLO! :allegria :allegria :allegria

_________________
Life is tough,but it's tougher if you're stupid


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mer set 16, 2015 6:49 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: sab mag 26, 2007 3:49 pm
Messaggi: 5101
Località: scer
Immagine

_________________
Don't blindfold your eyes,
so loneliness becomes the law of a senseless life
Follow your steps and you will find
The unknown ways are on your mind


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mer set 16, 2015 8:43 pm 
Non connesso
ADMIN
Avatar utente

Iscritto il: gio mar 30, 2006 6:17 pm
Messaggi: 15974
Località: 1640 Riverside Drive, Hill Valley
:ridi

_________________
Vw T-Roc 1.0 Immagine
Guidavo Alfa 147 JTDm e Mazda MX-5 NC 1.8


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mer set 16, 2015 10:54 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: ven apr 28, 2006 6:03 pm
Messaggi: 17207
CEO Wolfgang Durheimer was in a very good mood; he just unveiled the Bentley Bentayga, a vehicle that has been billed as the most powerful, luxurious, and fastest (its 187 mph top speed barely nips the highest spec Porsche Cayenne) SUV in the world. “Luxury doesn’t have any limits,” Durheimer proclaimed, “We are defining the segment.” Case in point: the optional Mulliner Tourbillon by Breitling clock, machined in solid gold (rose or white, customer choice of course). The watch’s face can also be selected with a mother-of-pearl or black ebony face. It’s further adorned with eight diamond indexes and Bentley has developed a winding mechanism within the car to keep it timed right. At nearly $170,000 on an SUV expected to start at $300,000, it has to be one of the most expensive options of all time, especially relative to the car’s price. --M.F.

non sappiamo ancora se la Bentayga avrà come optional gli interni in marmo nero ma Bentley ci fa sapere che per la modica cifra di 170.000 dollari ( oltre i 300.000 base per la macchina) si potrà avere un orologia Breitling per la plancia.
Adesso posso dormire soddisfatto, sic.


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: gio set 17, 2015 8:20 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: dom mar 12, 2006 11:50 am
Messaggi: 10617
daimlerchrysler ha scritto:
CEO Wolfgang Durheimer was in a very good mood; he just unveiled the Bentley Bentayga, a vehicle that has been billed as the most powerful, luxurious, and fastest (its 187 mph top speed barely nips the highest spec Porsche Cayenne) SUV in the world. “Luxury doesn’t have any limits,” Durheimer proclaimed, “We are defining the segment.” Case in point: the optional Mulliner Tourbillon by Breitling clock, machined in solid gold (rose or white, customer choice of course). The watch’s face can also be selected with a mother-of-pearl or black ebony face. It’s further adorned with eight diamond indexes and Bentley has developed a winding mechanism within the car to keep it timed right. At nearly $170,000 on an SUV expected to start at $300,000, it has to be one of the most expensive options of all time, especially relative to the car’s price. --M.F.

non sappiamo ancora se la Bentayga avrà come optional gli interni in marmo nero ma Bentley ci fa sapere che per la modica cifra di 170.000 dollari ( oltre i 300.000 base per la macchina) si potrà avere un orologia Breitling per la plancia.
Adesso posso dormire soddisfatto, sic.



Con 170K ci metto due Paul Newman legati con lo scotch :ridi

_________________
Esiste una quantità di oggetti meccanici che aumentano gli stimoli sessuali di certe donne: primo fra questi è la Porsche 911.

Guidare di traverso è una delle cose più belle che un uomo possa fare da vestito.


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: gio set 17, 2015 10:25 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: gio feb 13, 2014 11:58 am
Messaggi: 4440
Località: Salzburger Land
Ahahaha il marmo nero darebbe un tocco unico in effetti,quasi quasi io farei installare anche un rubinetto in oro massiccio dietro ai sedili anteriori per gli ospiti!

_________________
Life is tough,but it's tougher if you're stupid


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: gio set 17, 2015 10:25 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: sab set 16, 2006 2:41 pm
Messaggi: 21813
Località: London
vi ricordate la foto quel prototipo al salone, vero?

_________________
non posso aspettar l'Ateca... :mrgreen:


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: gio set 17, 2015 10:38 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: ven mar 21, 2008 9:19 pm
Messaggi: 580
Località: Bari
Ora finalmente i calciatori avranno l'imbarazzo della scelta sull'auto da utilizzare per traghettare figa, fino a qualche anno fa poverini avevano solo X6 e Cayenne.


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: gio set 17, 2015 11:10 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: mar gen 23, 2007 3:06 pm
Messaggi: 25581
Località: Ginevra
Zebrone ha scritto:
daimlerchrysler ha scritto:
CEO Wolfgang Durheimer was in a very good mood; he just unveiled the Bentley Bentayga, a vehicle that has been billed as the most powerful, luxurious, and fastest (its 187 mph top speed barely nips the highest spec Porsche Cayenne) SUV in the world. “Luxury doesn’t have any limits,” Durheimer proclaimed, “We are defining the segment.” Case in point: the optional Mulliner Tourbillon by Breitling clock, machined in solid gold (rose or white, customer choice of course). The watch’s face can also be selected with a mother-of-pearl or black ebony face. It’s further adorned with eight diamond indexes and Bentley has developed a winding mechanism within the car to keep it timed right. At nearly $170,000 on an SUV expected to start at $300,000, it has to be one of the most expensive options of all time, especially relative to the car’s price. --M.F.

non sappiamo ancora se la Bentayga avrà come optional gli interni in marmo nero ma Bentley ci fa sapere che per la modica cifra di 170.000 dollari ( oltre i 300.000 base per la macchina) si potrà avere un orologia Breitling per la plancia.
Adesso posso dormire soddisfatto, sic.



Con 170K ci metto due Paul Newman legati con lo scotch :ridi


:ridi

_________________
Fiat Panda Hobby - 39 cavalli, sì, ma non per tonnellata :alastio:


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: gio set 17, 2015 11:22 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: sab set 16, 2006 2:41 pm
Messaggi: 21813
Località: London
più che altro se già aprono le auto per rubare le autoradio...

_________________
non posso aspettar l'Ateca... :mrgreen:


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: gio set 17, 2015 1:35 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: mar gen 23, 2007 3:06 pm
Messaggi: 25581
Località: Ginevra
Tyreal_Reloaded ha scritto:
Eleganza la famiglia reale?!? Vogliamo ricordare i cappelli di sua maestà?



Battenberg, mica per caso son dei crucchi... :ridi :allegria

_________________
Fiat Panda Hobby - 39 cavalli, sì, ma non per tonnellata :alastio:


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: gio set 17, 2015 2:02 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: ven apr 28, 2006 6:03 pm
Messaggi: 17207
fritz287 ha scritto:
Tyreal_Reloaded ha scritto:
Eleganza la famiglia reale?!? Vogliamo ricordare i cappelli di sua maestà?



Battenberg, mica per caso son dei crucchi... :ridi :allegria


Battemberg e' Filippo di Edinburgo, Elisabetta e' Hannover-Coburg Gotha.


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: gio set 17, 2015 3:17 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: mar gen 23, 2007 3:06 pm
Messaggi: 25581
Località: Ginevra
Hai ragione, e fatto bene a precisare :ok

_________________
Fiat Panda Hobby - 39 cavalli, sì, ma non per tonnellata :alastio:


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mar nov 17, 2015 8:51 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: ven apr 28, 2006 6:03 pm
Messaggi: 17207
Bentley has confirmed it is working on two new post-Bentayga models as part of a relentless drive that will more than double its already booming sales to around 25,000 cars a year

The cars are a more compact SUV priced around £120,000, and several production versions of its recently shown EXP10 Speed Six "Aston chaser" concept - now tipped to include a 200mph, 4wd battery electric model.

The developments were revealed in Spain yesterday by Bentley's chairman and CEO, Wolfgang Durheimer at an early driving event for the full-size Bentayga SUV, production of which begins at Crewe in a fortnight's time for deliveries early next year.

The two new cars will bring unprecedented expansion to Crewe: Durheimer has already created 1000 new jobs inside Bentley and with surrounding suppliers, has embarked on a three-year £840million spending programme and yesterday claimed the famous Pym's Lane works as the first outpost of the government's much-vaunted "northern powerhouse".

Bentley's new small SUV, sized between Porsche's Cayenne and Macan SUV models, will be the first of the new models to show. In showrooms in about three years, it will use a high proportion of Bentayga chassis and running gear, which means a high performance model could conceivably be powered by the Bentayga's new 6.0-litre, 600bhp W12, as well as the V8, diesel and hybrid powertrains Bentley also has up its sleeve. "It'll be a matter of plug and play," says Durheimer.

The model, for which a name has not yet been found, will introduce an even more modern styling direction for Bentley, while keeping an easy-to-see relationship with the existing cars. It has yet to receive the go-ahead from VW's top management, though engineering director Rolf Frech says the project has already reached the design and initial engineering stage.

CEO Durheimer is justifiably confident that his bosses, who are already impressed with the money-generating power of Bentayga, will see the logic of a smaller, slightly cheaper and extremely fast SUV built using a high proportion of Bentayga parts.

The new SUV, which Bentley believes will attract a type of younger buyers have never seen before, will take precedence over the new sports car, which had been thought to be the next in line. The new, small soft-roader is likely to be shown at least in concept form late in 2017, and should send Bentley's total annual volume beyond 18,000 when it hits the market about a year later.

The EXP10 Speed Six concept, also awaiting final approval, received such wholehearted approval from potential customers when first shown at Geneva last March, that Durheimer expects production versions to resemble the concept closely in styling and major dimensions. No launch date has been given, but the model won't be launched until the small SUV has been completed, so dates around 2020 are probable.

The most common version is likely to be powered by Bentley's Audi-related petrol V8, but newly-announced headline-grabber id a twin-motor, four-wheel-drive, all-electric model with 400 to 500bhp on tap and its electric motors driving through three-stepped automatic gearboxes to give a top speed around 200mph, with huge acceleration and a range of 500km (about 300miles).

Engineers hope new battery developments will allow weight to be restricted to 2000kg, not so much more than a conventionally powered Aston Martin. "We believe battery technology are reaching a point of where such vehicles are making sense," says Durheimer. "And the performance will be stunning."

Bentayga booms even before launch

Volume predictions for Bentley's soon-to-launch Bentayga flagship SUV have already been revised upward, from 3600 units a year to 5500, as a result of string forward orders, says chairman and CEO Wolfgang Durheimer.

"We are very pleased with the reception the model has had," says Durheimer, "especially since out estimates are based only on W12 sales and we have the V8, diesel and V6 hybrid models to launch. It is easy to imagine the Bentayga accounting for 50 percent of all Bentley sales in a relatively short time."

During 2015 China has slipped from its position as Bentley's biggest market, the CEO says, leaving the US market once again as Bentley's strongest. Second biggest is Europe, buoyed by especially strong demand from the UK, and China is third.

But Durheimer believes flagging Chinese demand is already showing signs of turning, and Bentayga will be further boosted boosted by growing demand from countries like Russia, Africa and the Middle East, where its all-roads ability will be especially valued.


In un momento di fortissima incertezza per il gruppo Vw Bentley sembra essere più che confidente nel proprio futuro, la produzione della Bentayga verrà aumentata da 3.600 unità a 5.500 ( così tante? :? ) e il management è convintissimo di poter mettere in produzione anche un suv più piccolo e la versione di serie del concept EXP10.
Bentley passerebbe così dalle 10.000 auto all'anno a più di 25.000 entro il 2025.
Scusate il francesismo Me Cojoni :vomito


Allegati:
image.jpeg
image.jpeg [ 128.14 KiB | Visto 2750 volte ]
Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mar dic 01, 2015 1:44 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: ven apr 28, 2006 6:03 pm
Messaggi: 17207
The Lamborghini Urus SUV will be powered by the company’s first turbocharged V8 powerplant when it goes on sale in 2018.

Chief executive Stephan Winkelmann and R&D boss Maurizio Reggiani have confirmed to Autocar that the Italian company’s first 4x4 will eschew the naturally aspirated V10 and V12 units which power the current Huracan and Aventador sports cars in favour of a twin-turbocharged eight-cylinder unit with a cubic capacity of 4.0 litres. Winkelmann described the move as “a major step” for the company.

In addition to the turbo unit’s benefits in terms of CO2 emissions, a turbocharged V8 makes sense because of the extensive power spread, with low-end torque to give the car true off-road credentials and top-end power in keeping with Lamborghini’s sports cars.

Reggiani said: “In acceleration and in off-road capability it is really important to have a high level of torque, in order to move as quickly as possible and in an off-road situation to have the ability to come out of a critical situation easily. We decided that a turbo for a super sport SUV is the best choice. The engine must be light and powerful and with the capability with this torque at low revs to allow the car to be ‘elastic’ in every type of condition.”

“On the track the car was able to demonstrate all of those capabilities in terms of the engine and the chassis control. Next spring we will be able to fully assess the off-road capabilities of the car,” he added.

“This engine is not used by anybody else, only for Lamborghini. To be the most powerful in the class it must have something that is dedicated to our brand. It must be able to produce the right amount power and torque, but do that in conjunction with the right transmission and chassis control that makes it a true Lamborghini.”

Winkelmann has already had an early experience of twin-turbocharged V8 Urus during benchmarking comparison tests against Lamborghini’s luxury SUV rivals.

“In early autumn I drove a prototype for the first time on a racetrack and the performance was great,” he said. “I was astonished; it was more than any of us expected, which is a car that is very powerful but easy to drive, with very good handling, and also in terms of driveability and comfort, it has a limousine feel in an SUV. This is very important to us.

“It will be a true Lamborghini because it will be the fastest among the SUVs. We will have the most powerful engine and will have the car that is going to be a real super sports SUV. It has to keep the balance between matching the DNA of the brand, that is being a car that is really driveable and also have a lot of off-road capability, but the driving on the roads is much more important.”

“It’s a major step. We are almost done with the exterior design. There are minor adjustments. If you see the car you will recall the red concept we showed at Beijing, but it now has more roominess and an evolved design; it is more state-of-the-art compared with that concept”.

Winkelmann said a plug-in hybrid version of the Urus is still a possibility further down the line, and the car is being engineered to accept a battery pack and electric motors. However, the car will remain strictly four-wheel drive; although Lamborghini recently unveiled a rear-wheel-drive Huracan variant, this policy won’t be repeated on the Aventador and Urus. The former needs all-wheel drive to safely harness its power, and the latter must retain authentic off-road capability.

The definitive Urus production car is expected to be revealed at the Geneva motor show in the spring of 2018, although the company hasn’t ruled out bringing that forward to Frankfurt in late 2017 if development proceeds swiftly.

Lamborghini’s third model will go on sale at a price range similar to that of the Aventador, putting it in the £200k region.

La Urus avrà motori V8 biturbo e non W12.


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mar dic 01, 2015 9:43 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: sab mag 26, 2007 3:49 pm
Messaggi: 5101
Località: scer
Discutibile.

_________________
Don't blindfold your eyes,

so loneliness becomes the law of a senseless life

Follow your steps and you will find

The unknown ways are on your mind


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mer dic 02, 2015 12:07 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: sab set 16, 2006 2:41 pm
Messaggi: 21813
Località: London
daimlerchrysler ha scritto:
Bentley passerebbe così dalle 10.000 auto all'anno a più di 25.000 entro il 2025.
Scusate il francesismo Me Cojoni :vomito


maserati quanto fa all'anno?

_________________
non posso aspettar l'Ateca... :mrgreen:


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mer dic 02, 2015 12:24 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: ven apr 28, 2006 6:03 pm
Messaggi: 17207
Circa 33.000, Maserati vende a prezzi molto più bassi cmq.


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mer dic 02, 2015 12:36 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: sab set 16, 2006 2:41 pm
Messaggi: 21813
Località: London
daimlerchrysler ha scritto:
Circa 33.000, Maserati vende a prezzi molto più bassi cmq.


appunto... contano di diventare grandi quanto lo è maserati oggi, a prezzi 3 volte tanto.
giusto per rendere l'idea. spesso i numeri sono aridi. :sdentato

_________________
non posso aspettar l'Ateca... :mrgreen:


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mer dic 02, 2015 9:52 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: dom mar 12, 2006 2:41 pm
Messaggi: 25530
Ieri sera ero a lugano alla presentazione della bente...comecazzosichiama.

Ne hanno vendute 25 in una sera...


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mer dic 02, 2015 1:12 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: mar gen 23, 2007 3:06 pm
Messaggi: 25581
Località: Ginevra
Di quali colori le hai prese?

_________________
Fiat Panda Hobby - 39 cavalli, sì, ma non per tonnellata :alastio:


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mer dic 02, 2015 1:14 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: dom mar 12, 2006 2:41 pm
Messaggi: 25530
fritz287 ha scritto:
Di quali colori le hai prese?


Le escort dici?
In prevalenza bionde.. però c'era una mora niente male.

Comunque ci sono pure salito: rispetto a Francoforte abbiamo fatto un passo in avanti..


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: gio dic 03, 2015 8:04 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: dom mar 12, 2006 7:02 pm
Messaggi: 35709
Località: Ovunque ci sia una birra ghiacciata
Tyreal_Reloaded ha scritto:
Temprone ha scritto:
fritz287 ha scritto:
Di quali colori le hai prese?


Le escort dici?
In prevalenza bionde.. però c'era una mora niente male.

Comunque ci sono pure salito: rispetto a Francoforte abbiamo fatto un passo in avanti..



Quando andavo alle presentazioni io le chiamavano ancora hostess... si vede che ultimamente hanno saltato lo step intermedio :D


Io dico sempre che certe discussioni dovrebbero restare nel privè, anche se le evoluzioni di slup hanno sempre il loro perchè anche in chiaro


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mar dic 15, 2015 10:30 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: ven apr 28, 2006 6:03 pm
Messaggi: 17207
The quest to build the world’s fastest SUV is a strange and deeply irrational one—like constructing the supercar with the greatest wading depth—yet it’s one that luxury manufacturers seem to be taking very seriously. Especially those within the Volkswagen Group, where this unlikely contest has become a battle royale of one-upmanship. First came the Porsche Cayenne Turbo S and its sub-8-minute lap of the Nürburgring Nordschleife, then the Bentley Bentayga with its fractionally faster 187-mph top speed. And now we’re facing the prospect of the Lamborghini Urus, with company CEO Stephan Winkelmann assuring us that the SUV will be the fastest in the world.

“Our car will be the first time Lamborghini has a turbocharged engine, a V-8,” he told us, at the launch of the new Huracán LP580-2 in Qatar, “and it will be the fastest SUV for sure. That has been a key objective.”

Pressed on whether he meant quickest over a lap, flat-out, or with some other measure of performance, Winkelmann’s response was unequivocal: “In terms of top speed, in terms of acceleration, in terms of everything,” he said. “It has to be, it’s a Lamborghini.”

As well as confirming earlier reports that the Urus would come with a high-output turbocharged V-8—presumably a close kin to the one that powers the Cayenne Turbo—Winkelmann also dropped broad hints that it’s also likely to be the first Lamborghini with the option of a second engine, in this case a hybrid powertrain to follow later.

Lamborghini Full Coverage: Tests, Reviews, Specs, Photos, and More
Bentley Bentayga Claims “World’s Fastest SUV” Title, by 1 km/h
Porsche to Bentley: “No, *We* Will Make the Fastest SUV”
“We are looking into the opportunity of making the Urus the first Lamborghini ever to have [the option of] a second engine,” he told us, “it’s a big challenge to cover the life cycle of any car with one engine; with the Urus one of the obvious scenarios is hybridization.”

That’s doubly obvious since the Urus would be able to share components with Porsche’s hybrid models. Winkelmann also confirmed that a hybrid Urus would be done primarily for eco reasons. “The car we have at launch, the V-8 turbo, will be all about performance,” he told us, “the other one will be more about reduction of emissions that absolute performance, but also because packaging-wise, and power-to-weight–wise, a car like the Urus is far more suitable for let’s say a first attempt at hybridization than one of our super-sports cars.”

Qualche dettaglio sul motore della Urus: ci sarà un V8 ibrido derivato da quello del Cayenne, sarà il suv più veloce al mondo.


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: mar dic 15, 2015 10:58 am 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: sab mag 26, 2007 3:49 pm
Messaggi: 5101
Località: scer
Che culo.

_________________
Don't blindfold your eyes,

so loneliness becomes the law of a senseless life

Follow your steps and you will find

The unknown ways are on your mind


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: lun gen 18, 2016 2:45 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: sab set 16, 2006 2:41 pm
Messaggi: 21813
Località: London
cosa vi ricorda questo?
il suv bentley fatto meglio?!

http://www.km77.com/01/kia/proto/tellur ... 295-p.html

_________________
non posso aspettar l'Ateca... :mrgreen:


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: lun gen 18, 2016 2:57 pm 
Non connesso

Iscritto il: mer ott 03, 2012 10:51 am
Messaggi: 6427
A me sembra la xc90..

_________________
ALFA ROMEO GIULIETTA jtdm-2 20 170cv- distinctive-pack premium-pack sport 18 - Luglio 2010 -superati i 313.333KM!!!


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: lun gen 18, 2016 3:24 pm 
Non connesso
Avatar utente

Iscritto il: gio feb 13, 2014 11:58 am
Messaggi: 4440
Località: Salzburger Land
Il figlio di una XC90 e un Escalade cromato!

_________________
Life is tough,but it's tougher if you're stupid


Top
   
 Oggetto del messaggio: Re: Bentayga/ Urus/ Q6/Q8
MessaggioInviato: lun gen 18, 2016 4:39 pm 
Non connesso

Iscritto il: mer ott 03, 2012 10:51 am
Messaggi: 6427
Phoeny ha scritto:
Il figlio di una XC90 e un Escalade cromato!


Già, per vederci una Bentayga
bisogna aver assunto sostanze veramente forti :D :D :D

_________________
ALFA ROMEO GIULIETTA jtdm-2 20 170cv- distinctive-pack premium-pack sport 18 - Luglio 2010 -superati i 313.333KM!!!


Top
   
Visualizza ultimi messaggi:  Ordina per  
Apri un nuovo argomento  Rispondi all’argomento  [ 258 messaggi ]  Vai alla pagina Precedente 15 6 7 8 9 Prossimo

Tutti gli orari sono UTC+01:00


Chi c’è in linea

Visitano il forum: Nessuno e 31 ospiti


Non puoi aprire nuovi argomenti
Non puoi rispondere negli argomenti
Non puoi modificare i tuoi messaggi
Non puoi cancellare i tuoi messaggi
Non puoi inviare allegati

Cerca per:
Vai a:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Traduzione Italiana phpBBItalia.net